torstai 27. helmikuuta 2014

#11 Joskus pitää ottaa riski


... ja siirtyä eteenpäin.




Viime viikolla mulla oli loma. Silloin mulla oli aikaa miettiä asioita - niitäkin, jotka liittyvät blogiin. Mä tein siis kaiken kannalta viisaasti. Tästä lähtee tän blogin viimeinen postaus.

Jos joskus uuden blogin teen, lupaan linkittää sen tänne. Kiitos kaikille ihanille lukijoille, rakkaille tallikavereille, ja joka ikiselle, blogissa esiintyneelle kauraturvalle. Kiitos.

It´s time to take a risk and move on!

Mulle kuuluu ihan hyvää. Pyörin nykyään myös vähän laajemmalla ponirintamalla. Tallilla olen käynyt ihan normaalisti, kisoissa kanssa, ilman kummempaa menestystä kumminkin. Toivottavasti teillekin kuuluu hyvää.

Joka tapauksessa haluaisin vain sanoa, että kaikki tämä yli vuoden takainen aika oli hauskaa. Bloggasin vain omaksi ilokseni, eikä mun tarkoituksena ollut havitella kolminumeroisia lukijamääriä. Blogissa on nähty palojn erilaisia poneja, hevosia, onnistumisia, epäonnistumisia ja ihmisiä. Täällä on koettu paljon onnenhetkiä ja päinvastoin.

Katsotaan onko musta enään bloggaajaksi, kiitän ja kuittaan,

Venla

2 kommenttia:

  1. höh, mut oma päätöses kuiteski :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :( Niin, mullekkin tuli heti ihan orpo-olo, kun rupesin miettimään että tämä oli nyt tässä. Mutta itsellä on kyllä tavallaan kauhea hinku aloittaa puhtaalta pöydältä, joten katsotaan ;)

      Poista